Bij BLTZ vinden we het belangrijk dat cliënten en hun naasten zich gehoord, serieus genomen en veilig voelen. Deze klachtenregeling beschrijft hoe wij omgaan met klachten en signalen van onvrede.
Elke uiting van onvrede over een handeling, besluit of gedrag van een medewerker of vertegenwoordiger van Beter Leven Thuiszorg.
Direct bespreken met zorgverlener of coördinator.
Ingediend schriftelijk, telefonisch of per e-mail. Ontvangst wordt bevestigd, en klacht geregistreerd.
Uitgevoerd door klachtenfunctionaris of directie. Binnen 5 werkdagen volgt een reactie of voorstel tot oplossing.
De uitkomst wordt gedeeld. Bij een gegronde klacht worden passende maatregelen getroffen. Alle klachten worden geëvalueerd.
Aansluiting bij een erkende instantie is in voorbereiding. Tot die tijd hanteren wij zorgvuldige interne afhandeling.
Telefoonnummer
06 – 4003 9574E-mailadres
[email protected]